Patrocinadors

Anuncia’t a la cursa

PAQUETS DE PATROCINI 10a CURSA DIAGONAL DiR GUÀRDIA URBANA

Per informació sobre com patrocinar la cursa, envia’ns un mail a [email protected]

  • Inclusió de la marca en el naming de la Cursa “Cursa Diagonal DIR Guàrdia Urbana Patrocinador
  • Denominació de Patrocinador Oficial
  • Exclusivitat sectorial en la seva categoria de producte
  • Presència del logo del patrocinador en la samarreta de la cursa, en una posició central de privilegi
  • Presència del logo del patrocinador en el material gràfic (pòster, full de mà, acreditació…), en una posició central de privilegi com a patrocinador oficial
  • Presència del logo del patrocinador en la microsite de la cursa, en una posició de privilegi
  • Presència de 20 pancartes publicitàries de 2 x 0,80m (màxim 40 m lineals) en les posicions del recorregut a triar
  • Possibilitat de col·locar arcs inflables durant el recorregut
  • Presència del logo del patrocinador en el dorsal dels participants
  • Presència del logo del patrocinador en els anuncis en premsa i televisió, que es realitzin per a difondre l’esdeveniment
  • Tascons de ràdio de 20 seg. del patrocinador, en la megafonia de la sortida i l’arribada*
  • Presència del logo del patrocinador en el Backdrop del podi i roda de pemsa
  • Presència del logo del patrocinador en les notes de premsa
  • 20 inscripcions gratuïtes
  • Possibilitat de muntar un estand de 3×3 metres en la sortida/arribada de la carrera*
  • Possibilitat de muntar un estand de 4×4 metres en la Fira del Corredor
  • Possibilitat d’incloure material promocional en el Welcome Pack (10.500 unitats)
  • Possibilitat de lliurar marxandatge en la meta a tots els corredors adults i kids
  • Possibilitat de fer lliurament d’un trofeu del patrocinador als guanyadors de les categories absolutes (màxim 6 trofeus)*
  • 1 mail exclusiu del patrocinador amb avantatge especial per a tots els socis DiR, segment a triar, amb el logo lincable a la web del patrocinador. (més de 100.000 usuaris)
  • 1 sampling en els 20 centres DiR durant 1 dia/8horas. Impacte més de 100.000 usuaris
  • 10 publicacions exclusives del patrocinador en IG
  • Presència en 3 de les newsletter que reben els socis DiR anualment. (no exclusivitat)
  • Presència en els beneficis dels empleats DiR, amb descomptes durant 1 any. Comunicació bimensual
  • Emissió d’un espot de la marca durant 60 dies en el Canal DiR TV. ( 700 pantalles, 450.000 impactes al mes) i pantalles streaming
  • Emissió d’un espot de la marca durant 7 dies en les sessions de streaming. A l’inici i final
  • Esment del patrocinador en el tascó que es retransmetrà en megafonia de tots els Clubs cada mitja hora com a “Patrocinador Oficial”. Audiència diària: 25.000 socis
  • Presència del logotip en el cartell de l’esdeveniment que es penjarà en tots els Clubs DiR (25.000 usuaris/dia)
  • Presència del Logotip del patrocinador en tots els emails de l’esdeveniment a la base de dades DiR
  • Presència del logotip en totes les publicacions de l’esdeveniment en Instagram i Facebook Clubs DiR
  • Esment del patrocinador en el tascó que es retransmetrà en la megafonia de la sortida i l’arribada de la cursa
  • Possibilitat de fer lliurament d’un trofeu del patrocinador als guanyadors de les categories absolutes
  • Possibilitat de fer lliurament de 3 trofeus del patrocinador als guanyadors de les categories de cursa Kids

*Producció i muntatge de materials a càrrec del patrocinador

  • Denominació de Patrocinador principal
  • Exclusivitat sectorial en la seva categoria de producte
  • 1 Mail Exclusiu del patrocinador amb avantatge especial per als socis DiR, segment a triar, amb el logo lincable a la web del patrocinador
  • 1 sampling en els centres DiR durant 1 dia/8 hores. Impacte
  • Ens 7 o 10 publicacions exclusives del patrocinador en IG. 2 post i 5 stories
  • Presència en 1 o 3 de les newletters que reben els socis DiR anualment. (no exclusivitat)
  • Presència en els beneficis dels empleats DiR, amb descomptes durant 1 any. Comunicació Bimensual
  • Emissió d’un espot de la marca durant 60 dies en el Canal DiR TV. ( 700 pantalles, 450.000 impactes al mes) i pantalles streaming
  • Emissió d’un espot de la marca durant 7 dies en les sessions de streaming. A l’inici i final
  • Presència del logo del patrocinador en els anuncis en premsa i televisió, que es realitzin per a difondre l’esdeveniment
  • Presència del logo del patrocinador en les notes de premsa
  • Esment del patrocinador en el tascó que es retransmetrà en megafonia de tots els Clubs cada mitja hora com a “Patrocinador Principal” . Audiència diària: 25.000 socis
  • Presència del logotip en el cartell de l’esdeveniment que es penjarà en tots els Clubs DiR (25.000 usuaris/dia)
  • Presència del logotip del patrocinador en tots els emails de l’esdeveniment a la base de dades DiR
  • Presència del logotip en totes les publicacions de l’esdeveniment en Instagram i Facebook Clubs DiR
  • Presència del logo del patrocinador en la microsite de la cursa, en una posició de privilegi
  • Presència del logo del patrocinador en el material gràfic (pòster, full de mà, acreditació…), en una posició central de privilegi com a patrocinador principal
  • Presència del logo del patrocinador en el dorsal dels participants
  • Possibilitat de tenir presència amb 15 o 20 pancartes publicitàries de 2 x 0,80m (màxim 40 m lineals) en les posicions del recorregut a triar
  • Possibilitat de col·locar un arc inflable en l’arribat
  • Esment del patrocinador en el tascó que es retransmetrà en la megafonia de la sortida i l’arribada de la cursa
  • Presència del logo del patrocinador en el Backdrop del podi i roda de premsa
  • 15 o 20 inscripcions gratuïtes
  • Possibilitat de muntar un estand de 3×3 metres en la sortida/arribada de la carrera*
  • Possibilitat de muntar un estand de 4×4 metres en la Fira del Corredor
  • Possibilitat d’incloure material promocional en el Welcome Pack (8,000 unitats) i en welcome pack Kids
  • Possibilitat de lliurar marxandatge en la meta a tots els corredors adults i Kids
  • Possibilitat de fer lliurament d’1 trofeu del patrocinador als guanyadors de les categories absolutes
  • Possibilitat de fer lliurament d’entre 1 o 3 trofeus del patrocinador als guanyadors de les categories de cursa Kids

* Producció i muntatge de materials a càrrec del patrocinador

  • Denominació de Patrocinador
  • Exclusivitat sectorial en la seva categoria de producte
  • Presència del logo del patrocinador en el material gràfic (pòster, full de mà, acreditació…)
  • Presència del logo del patrocinador en la microsite de la cursa
  • Presència de 12 pancartes publicitàries de 2 x 0,80m (màxim 40 m lineals) en les posicions del recorregut a triar
  • Possibilitat de col·locar un arc inflable en el recorregut
  • Presència del logo del patrocinador en els anuncis en premsa i televisió, que es realitzin per a difondre l’esdeveniment
  • 2 Publicacions en xarxes socials Clubs DiR (Facebook i Instagram)
  • Presència del logo del patrocinador en el Backdrop del podi i roda de premsa
  • Presència del logo del patrocinador en les notes de premsa
  • 20 inscripcions gratuïtes
  • Possibilitat de muntar un estand de 4×4 metres en la Fira del Corredor
  • Possibilitat de muntar un estand de 3×3 metres en la sortida/arribada de la carrera
  • Possibilitat d’incloure material promocional en el Welcome Pack (10.500 unitats)
  • Possibilitat de lliurar marxandatge en la meta a tots els corredors
  • Possibilitat de fer lliurament d’un trofeu del patrocinador al guanyador femení i masculí d’alguna de les categories

* Producció i muntatge de materials a càrrec del patrocinador

  • Denominació de Col·laborador
  • Presència del logo del col·laborador en el material gràfic (pòster, full de mà, acreditació…)
  • Presència del logo del col·laborador en la microsite de la cursa
  • Presència de 6 pancartes publicitàries de 2 x 0,80m (màxim 40 m lineals) en les posicions del recorregut a triar
  • Presència del logo del col·laborador en els anuncis en premsa i televisió, que es realitzin per a difondre l’esdeveniment
  • Publicacions exclusives del col·laborador en IG. 1 post i 1 story
  • 5 inscripcions gratuïtes
  • Possibilitat de muntar un estand de 4×4 metres en la Fira del Corredor
  • Possibilitat de muntar un estand de 3×3 metres en la sortida/arribada de la carrera
  • Possibilitat d’incloure material promocional en el Welcome Pack (8.000 unitats)
  • Presència del logo del col·laborador en les notes de premsa
  • Presència del logo del col·laborador en el Backdrop del podi i roda de premsa
  • Esment del col·laborador en el tascó que es retransmetrà en la megafonia de la sortida i l’arribada de la cursa
  • Presència del Logo del col·laborador en tots els emails de l’esdeveniment a la base de dades DiR
  • Presència del logotip en el cartell de l’esdeveniment que es penjarà en tots els Clubs DiR (25.000 usuaris/dia)
  • Esment del col·laborador en el tascó que es retransmetrà en megafonia de tots els Clubs cada mitja hora com a “Col·laborador”. Audiència diària: 25.000 socis
  •  Emissió d’un espot de la marca durant 15 dies en el Canal DiR TV. ( 700 televisors 450.000 impactes al mes)

* Producció i muntatge de materials a càrrec del patrocinador

  • Inclusió de la marca en el naming de la Cursa “DiR Kids Diagonal Patrocinador”
  • Denominació de Patrocinador Principal
  • Exclusivitat sectorial en la seva categoria de producte
  • Presència del logo del patrocinador en la samarreta de la cursa Kids, en una posició central de privilegi
  • Mail Exclusiu del patrocinador amb avantatge especial per a 20.000 socis DiR, segment a triar, amb el logo lincable a la web del patrocinador/ o 1 sampling en 10 centres DiR durant 1 dia/ 8 hores
  • Presència en 1 de les newsletters que reben els socis DiR anualment. (no exclusivitat)
  • Presència en els beneficis dels empleats DiR, amb descomptes durant 1 any. Comunicació Bimensual
  • Presència del logo del patrocinador en el material gràfic (pòster, full de mà, acreditació…), en una posició central de privilegi com a patrocinador principal Kids
  • Presència del logo del patrocinador en la microsite de la cursa, en una posició de privilegi
  • Emissió d’un espot de la marca durant 30 dies en el Canal DiR TV. ( 700 televisors 450.000 impactes al mes)
  • Emissió d’un espot de la marca durant 7 dies en les sessions de streaming. A l’inici i final
  • Presència de 5 pancartes publicitàries de 2 x 0,80m (màxim 40 m lineals) en les posicions del recorregut a triar
  • Possibilitat de col·locar un arc inflable en el recorregut Kids
  • Presència del logo del patrocinador en el dorsal dels participants
  • Presència del logo del patrocinador en els anuncis en premsa i televisió, que es realitzin per a difondre l’esdeveniment
  • Tascons de ràdio de 20 seg. del patrocinador, en la megafonia de la sortida i l’arribada
  • 5 Publicacions exclusives del patrocinador en IG. 2 post i 3 stories
  • Presència del logo del patrocinador en el Backdrop del podi Kids
  • Presència del logo del patrocinador en les notes de premsa
  • 20 inscripcions gratuïtes
  • Possibilitat de muntar un estand en la zona d’arribada de la carrera
  • Possibilitat de muntar un estand de 4×4 metres en la Fira del Corredor amb activitats per al públic infantil
  • Possibilitat d’incloure material promocional en el Welcome Pack (450 unitats)
  • Possibilitat de lliurar globus i aplaudidors en l’arribada a tots els corredors
  • Possibilitat de fer lliurament d’un trofeu del patrocinador als guanyadors d’una de les categories Kids (a triar). Màxim 6 trofeus

* Producció i muntatge de materials a càrrec del patrocinador

  • Denominació de Patrocinador
  • Exclusivitat sectorial en la seva categoria de producte
  • 2 Publicacions exclusives del patrocinador en IG. 2 post i 3 stories
  • Emissió d’un espot de la marca durant 15 dies en el Canal DiR TV. ( 700 televisors 450.000 impactes al mes)
  • Presència del logo del patrocinador en el material gràfic (pòster, full de mà, acreditació…)
  • Presència del logo del patrocinador en la microsite de la cursa
  • Presència de 2 pancartes publicitàries de 2 x 0,80m (màxim 40 m lineals) en les posicions del recorregut a triar
  • Presència del logo del patrocinador en els anuncis en premsa i televisió, que es realitzin per a difondre l’esdeveniment
  • Tascons de ràdio de 20 seg. del patrocinador, en la megafonia de la sortida i l’arribada Kids
  • Presència del logo del patrocinador en el Backdrop del podi Kids
  • Presència del logo del patrocinador en les notes de premsa
  • 10 inscripcions gratuïtes
  • Possibilitat de muntar un estand en la zona d’arribada de la carrera o en la Fira del Corredor amb activitats per al públic infantil
  • Possibilitat d’incloure material promocional en el Welcome Pack (450 unitats)
  • Possibilitat de lliurar globus i aplaudidors en l’arribada a tots els corredors Kids
  • Possibilitat de fer lliurament d’un trofeu del patrocinador als guanyadors d’una de les categories Kids (a triar). Màxim 2 trofeus

* Producció i muntatge de materials a càrrec del patrocinador

  • Producte al Welcome Pack (10.500 u.)
  • Stand 3×3 metres a la Fira del Corredor
facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube